سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ,23 April 2019
 
 
رشد خیره‌کننده کمپین‌های آگاهی‌بخشی درباره بیماری‌ها در آمریکا
 
تعداد تبلیغات مربوط آگاهی‌بخشی درباره بیماری‌ها در آمریکا طی ۲۰ سال اخیر روند صعودی خیره‌کننده‌ای داشته و تعداد تبلیغات و کمپین‌های آگاهی‌بخشی مستقیم به مصرف‌کننده از ۴۴ مورد در سال به ۴۰۱ مورد افزایش یافته است
 
به گزارش فانا، هزینه صرف شده برای این کمپین‌ها هم از ۱۷۷ میلیون دلار در سال ۱۹۹۷ به ۴۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته است

به گزارش فیرس فارما، به گفته کارشناسان این کمپین‌ها بسیار موثر هستند و برای جامعه نیز قابل قبول‌تر از تبلیغات دارویی هستند. این کمپین‌ها به مردم درباره بیماری‌ها و چگونگی تشخیص و درمان آنها توضیح می دهند
 
کد مطلب : ۱۷۴۸۰
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :