پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ,14 November 2019
 
 
سانوفی ایران رسما به کمپین جهانی "دیابت نوع تو" پیوست
 
 
به گزارش فانا، نریمان صدری مدیرعامل شرکت سانوفی ایران در چهارمین سمپوزیوم iDARE گفت: چهارمین سمپوزیوم سالانه iDARE امسال با دو رویداد ویژه همراه شده است:

- لانچ انسولین نسل جدید سانوفی در ایران به نام توژئو (انسولین گلارژین ۳۰۰ واحدی)
- لانچ کمپین جدید و جهانی "دیابت نوع تو" سانوفی که برپایه فلسفه پزشکی شخصی‌سازی شده است، یعنی درمان براساس نیاز هر بیمار دیابتی، طراحی و اجرا می‌شود.

شرکت سانوفی رهبر و پیشرو در اجرای این کمپین در جهان است و سانوفی ایران نیز از امروز رسما به این کمپین پیوست.

هر بیمار باید براساس نیاز شخصی خود درمان را دریافت کند و در همین راستا دیگر نباید بگوییم دیابت نوع ۱ یا ۲ بلکه باید بگوییم "دیابت نوع تو! (Diabetes Your Type)"
 
کد مطلب : ۲۰۸۳۸
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :