سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ,23 July 2019
 
 
سانوفی ایران رسما به کمپین جهانی "دیابت نوع تو" پیوست
 
 
به گزارش فانا، نریمان صدری مدیرعامل شرکت سانوفی ایران در چهارمین سمپوزیوم iDARE گفت: چهارمین سمپوزیوم سالانه iDARE امسال با دو رویداد ویژه همراه شده است:

- لانچ انسولین نسل جدید سانوفی در ایران به نام توژئو (انسولین گلارژین ۳۰۰ واحدی)
- لانچ کمپین جدید و جهانی "دیابت نوع تو" سانوفی که برپایه فلسفه پزشکی شخصی‌سازی شده است، یعنی درمان براساس نیاز هر بیمار دیابتی، طراحی و اجرا می‌شود.

شرکت سانوفی رهبر و پیشرو در اجرای این کمپین در جهان است و سانوفی ایران نیز از امروز رسما به این کمپین پیوست.

هر بیمار باید براساس نیاز شخصی خود درمان را دریافت کند و در همین راستا دیگر نباید بگوییم دیابت نوع ۱ یا ۲ بلکه باید بگوییم "دیابت نوع تو! (Diabetes Your Type)"
 
کد مطلب : ۲۰۸۳۸
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :